Blogomanija 2013 i zasto vam je tamo mesto.

Kao što su mnogi od vas čuli, i ove godine pravimo Blogomaniju, i to od 28. novembra do 1. decembra na Kopaoniku. Ekipa koja stoji i iza ove konferencije garantuje da će vam ostati u najboljem sećanju, i da ćete uz zaista fantastičan edukativno / informativni program imati i dosta prilike za zabavne aktivnosti van same konferencije, kao i odlične žurke u večernjim časovima. Konferencija je potpuno besplatna za sve učesnike, a kome je potrebno, obezbedili smo i smeštaj u Konacima i Angelli po 22 EUR (polupansion, dan, po osobi). Sve te i takve informacije, naćićete na sajtu konferencije, a ja, kao neko ko je koncipirao program i sve aktivnosti mogu da vam dam nekoliko, meni, posebno važnih razloga da je ne propustite:

predavaci

1. Čeka vas više od 40 sati vrhunskog programa. Saznaćete kakvo je aktuelno stanje tržišta zemalja u regionu i kako se merimo u odnosu na Evropu i svet. Čućete mišljenja ljudi iz najvećih agencija i od najvećih klijenata. Saznaćete zašto neki sadržaji postaju viralni i kako to zapravo funkcioniše. Zašto svako od nas različito reaguje na različite stvari i šta je ono što nam je svima slično. Saznaćete kako da kreirate sadržaje za Internet, društvene mreže, kako da pišete, a da to ljudi žele da čitaju, kako da fotkate, a da ljudi to žele da gledaju. Kako da budete bolji u onome što volite da radite. Upoznaćemo vas sa razvojem i aktuelnim trendovima u dizajnu sajtova, vizuelizaciji podataka, dizajnu mobilnih aplikacija. Videćete razne zanimljive projekte i priče i ljude koji stoje iza njih. Upoznaćete ljude za koje smatramo da su kraljevi ovog posla, i oni će sa vama podeliti svoja razmišljanja, kreativni proces, zanimljive trenutke u karijerama. Naučićete od ljudi koji to zaista najbolje rade kako da pokrenete WordPress blog, kako da optimizujete sajt za pretraživače, kako da kreirate dobru oglasnu kampanju na najpoznatijim oglasnim mrežama. Kako da tumačite statistku i analitiku vašeg sajta. Kako da zaštitite svoj rad. I to je samo mali deo onoga što smo spremili.

davetrott2

2. Ako volite ovaj blog, želite da budete tamo iz još jednog razloga. Konferenciju će predavanjem otvoriti čovek čiji je rad inspiracija za veliki broj tekstova koje odavde volite. Njegovo ime je Dave Trott i pominjao sam ga mnogo puta. Ako volite seriju Momci sa Medisona (Mad Man), imaćete prilike da upoznate čoveka koji je živeo tu seriju, poznavao te ljude, radio za te klijente, kreirao neke od tih potpuno fantastičnih kampanja. Taj simpatični čikica iz istočnog Londona iz korena je promenio način na koji ja gledam advertajzing, a verujte, promeniti moje mišljenje nije nimalo lako. Dobitnik je nekoliko prestižnih nagrada, između ostalog i D&AD President’s Award 2004. godine. Osnovao je i nekoliko svojih agencija, medju kojima GGT, agenciju koju je Ad Age, 2011 godine proglasio najkreativnijom na svetu.

odmor

3. Imaćete priliku da koristite gotovo sve pogodnosti MK resort-a besplatno. Iako je Kopaonik skijalište, svakom ozbiljnom skijašu je jasno da se tamo ne ide zbog dobrih staza, jer svako skijalište bilo gde po Evropi nudi mnogo zanimljivije uslove za bavljenje ovim sportom. Ali Kopaonik je blizu, ima odlično organizovan zabavni program, nekoliko fantastičnih spa centara, bazena, i drugih dodatnih sadržaja, a pristup gotovo svima njima imaćete potpuno besplatno, ako ste odseli u MK resortu po više nego povoljnim cenama, tokom konferencije. Takođe, naš generalni sponzor Coca-cola, pripremila je brojne aktivnosti za sve koji budu hteli da se malo razmrdaju, pa tako imamo i turnir u basketu, časove joge i zumbe, a biće i raznih drugih aktivnosti, o čemu možete više pročitati na sajtu.

dame

4. Osim nekoliko gošći na velikoj sceni, imaćemo posebnu salu drugi dan konferencije za dame. Osim predstavljanja nekoliko zanimljivih projekata iza kojih stoje neke od divnih dama naše marketing scene, ceo jedan dan biće posvećen damama i temama koje su njima zanimljivije u posebnoj sali za radionice. Lifestyle teme, do it yourself, fashion, food i ostale teme koje vas mogu zanimati.

5. Za šest dana prijavilo se više od 320 ljudi! Očekujemo da prisutvuju predstavnici svih relevantnih marketinških i PR agencija iz regiona, predstavnici kompanija koje svoje prisustvo grade i na internetu, vlasnici medija, portala i sajtova, programerske i dizajnerske firme, kao i IT profesionalci i ljudi komplementarnih zanimanja, ali i veliki broj mladih koji razmišljaju o karijeri u upravo navedenim delatnostima.

Za kraj, kraj je godine, ostaje poslednjih mesec dana izazova koje treba izdržati pre zasluženog odmora. Ovo vam je prava prilika za  onaj baš pravi kratki predah osveženja, koji vam je potreban za pobednički kraj i ove poslovne godine 😉 Posetite sajt, ili se prijavite direktno 😉

Svideo vam se tekst? Prijavite se na mailing listu...

Rođen 1985. Online od 1996. Radi od 2001. Radio kao dizajner i web developer na više od 300 projekata u preko 25 zemalja. Napravio u Srbiji Internet zajednicu sa 2.000.000 članova, bez ikakvih startnih resursa. Sa 22. godine napravio pravi izbor između 8 ponuda različitih investitora. U prve četiri godine saradnje, beleži godišnji rast prihoda od 40%. Živi za adrenalin nastao u procesu materijalizacije stvari za koje drugi ljudi misle da su nemoguće. Veruje da je radno vreme za slabiće. Sposoban da planira, razvija, upravlja i održava ozbiljne online projekte samostalno ili kao deo tima. Pravi razliku. Uvek. Svuda.
4 komentara na ovaj tekst:
  1. Jelena says:

    Ivane, ima li negde objavljen program Blogomanije? Sve što sam dosad videla su imena učesnika (od kojih neki jesu vrlo zanimljivi ali i dalje ne znam o čemu bi pričali) – možda sam glupa da nađem ali baš bih bila zahvalna ako biste me uputili. Hvalaaa!

Linkovi na ovaj post:

  1. Blogomanija 2013 | Upravljanje projektima
  2. Blogomanija – 2013 – Kalifornikacija regiona | Snajper blog

Imate nešto da kažete? Samo izvolite.

XHTML: Dozvoljeni tagovi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Bacite pogled i na...

Koji je vaš “dečački san” i šta ćete uraditi po tom pitanju?

Pogledaj →