Tesla i kako se istaći u gomili?

Na tržištu mobilnih telefona, godinama unazad, nekoliko brendova se bori za primat u premium sektoru. To je i razumljivo – cena uređaja i novac koji kasnije korisnik ostavi kupujući dodatke i trošeći na aplikacije je izuzetno primamljivo. I tu je podela negde manje više jasna – ljudi koji se kunu u Apple, oni koji se kunu u Samsung, i oni koji su spremni da eksperimentišu, pa probaju druge proizvođače sa promenjivim uspehom.

A šta je sa svim ostalim korisnicima?

Onima kojima prosto nije potreban telefon od 500 ili 700 ili 1000 EUR?

Oni imaju opciju da biraju između starijih modela premium telefona i mora gotovo identičnih telefona niže klase. Često kada me neko pita šta da uzme za do 200 ili 250 EUR kažem ljudima da odu u prodavnicu i uzmu prvu stvar koja im se dopadne ako znaju za brend čiji logo stoji na proizvodu.

Nije sve baš tako, ali istini za volju, nije ni mnogo daleko od toga. I to se ne odnosi samo na mobilne telefone. Slična je situacija i na drugim poljima.

To je razlog zbog koga su, makar meni, jako interesantni pokušaji brendova da se istaknu i budu primećeni u masi.

Nedavno sam imao priliku da testiram novi Tesla Smartphone 6.3 koji je okrenut najširoj populaciji. Telefon izgleda zaista dobro i utisak pod rukom je bolji od očekivanog. U kutiji ćete naći i par iznenađenja, posebno kad uzmemo u obzir da je u pitanju uređaj od 210 EUR.

Koga zanimaju specifikacije, može ih pročitati ovde. Ono što je mene lično mnogo više zainteresovalo, jer svakako nisam potencijalni kupac, je papirić koji je bio zalepljen za kutiju. Njega možete videti odmotanog u cover fotki uz ovaj post.

U njemu je spemljen niz pogodnosti koje očekuju kupce Tesla telefona, a kada odete na link na Tesla sajtu, vidite da set pogodnosti postoji i za televizore.

Ukratko – u garantnom roku, u slučaju problema u veoma kratkom roku servis preuzima uređaj od vas, servisira i vraća vam ga na kućnu adresu. Takođe, u slučaju da ste telefon registrovali na sajtu (što je besplatno) u toku od 7 dana od kupovine, ukoliko dođe do loma ekrana, novi ekran ćete dobiti za samo 2.500 din (za neke modele 5.000 din).

Postoji u marketingu nešto što se naziva unique selling proposition (kod nas prevedeno kao jedinstvena prodajna ponuda). Ovo iznad je primer za udžbenike kako se to radi kada jednostavno ne možete da promenite proizvod. Možete da promenite usluge koje ga prate. Kontekst. Jer na kraju dana, jedino što je bitno je zadovoljan korisnik.

Svideo vam se tekst? Prijavite se na mailing listu...

Rođen 1985. Online od 1996. Radi od 2001. Radio kao dizajner i web developer na više od 400 projekata u preko 28 zemalja. Napravio u Srbiji Internet zajednicu sa 2.300.000 članova, bez ikakvih startnih resursa. Sa 22 godine napravio pravi izbor između 8 ponuda različitih investitora. Danas internet marketing konsultant, predavač na Fakultetu za medije i komunikacije i glavni i odgovorni urednik portala MojaFirma.rs :)
2 komentara na ovaj tekst:
  1. Goran says:

    Istini za volju, htjeli to da prizamo ili ne, hrvatski brend NOA je mnogo kvalitetniji. Izmite zvanicne podatke za fault rate za Teslu i neki NOA model, recino H2 element i bice vam sve jasno. Pozdrav, G

  2. Svetozar says:

    Osim za TV gde su nam u Gigatronu rekli, pa to je Tesla, sta ste ocekivali. Nosili smo ga na 3 mesta na servis i na kraju resili problem. Niko nije ni pomislio da preuzme TV, a kamo li da ga popravi ili zameni deo.


Imate nešto da kažete? Samo izvolite.

XHTML: Dozvoljeni tagovi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Bacite pogled i na...

20 govora koji ce vas naterati da zavolite TED

Pogledaj →