Facebook novim pravilima dozvolio koriscenje lajkova za nagradne igre

fbreklame

Od pre nekih 20ak časova prestalo je da važi ono što smo klijentima pričali prethodnih nekoliko godina. Naime, od danas na svojim fan stranicama možete praviti nagradne igre i takmičenja gde će mehanizam biti baziran na lajkovima. Za neupućene, do skoro je to bilo najstrože zabranjeno i zapravo jedan od najlakših načina da izgubite svoju stranicu sa svim minulim radom, ukoliko vas neko prijavi. Takođe, kreiranje tipskih aplikacija za konkurse i nagradne igre bio je prilično unosan biznis prethodnih godina. Da se razumemo, aplikacije nude mogućnost da sve prilagodite svojim potrebama, kako vizuelno, tako i što se samog mehanizma i pravila tiče, tako da sigurno neće nestati sa scene, ali je jasno da će ih biti mnogo manje.

Inače, nova promena pravila dozvoljava:

  • Sakupljanje prijava tako što će korisnici pisati na stranici ili komentarisati/lajkovati post stranice
  • Sakupljanje prijava tako što će korisnici slati poruke stranici
  • Korišćenje lajkova kao mehanizam za glasanje

Pravila i dalje ne dozvoljavaju:

  • Zahtevanje od korisnika da se taguju na sadržaju stranice
  • Zahtevanje od korisnika da na svojim timeline-ima dele sadržaje stranice

contest

Nakon jako dugo vremena, ovo je potez Facebook-a koji nije usmeren direktno ka generisanju novih prihoda. Sa druge strane, jasno je da je veliki broj ljudi kršio ova pravila iz neznanja, a ne iz želje da nekoga ošteti. Ljudi su generalno nepoverljivi prema aplikacijama i ne vole da ih instaliraju, pa je sa te strane ovo pojednostavljenje dobro. Sa one druge, bez aplikacije, nema provera i kontrola i postoji mnoštvo potencijalnih problema. Osim drastično olakšanih prevara i organizovanog glasanja, postoji i potencijalni problem gde učesnici u takmičenjima moraju imati otvorene profile i podešene permisije ispravno, u suprotnom administrator i drugih učesnici ih neće videti, tj videće ih samo njihovi prijatelji. Takođe, ručno brojanje nosi sa sobom i mogućnost greške.

Preporuka: Za svakodnevne stvari iskoristite mogućnosti koje vam je Facebook dao. Za ozbiljne nagradne igre, aplikacije nemaju alternativu 😉 

Svideo vam se tekst? Prijavite se na mailing listu...

Rođen 1985. Online od 1996. Radi od 2001. Radio kao dizajner i web developer na više od 300 projekata u preko 25 zemalja. Napravio u Srbiji Internet zajednicu sa 2.000.000 članova, bez ikakvih startnih resursa. Sa 22. godine napravio pravi izbor između 8 ponuda različitih investitora. U prve četiri godine saradnje, beleži godišnji rast prihoda od 40%. Živi za adrenalin nastao u procesu materijalizacije stvari za koje drugi ljudi misle da su nemoguće. Veruje da je radno vreme za slabiće. Sposoban da planira, razvija, upravlja i održava ozbiljne online projekte samostalno ili kao deo tima. Pravi razliku. Uvek. Svuda.
12 komentara na ovaj tekst:
  1. Nenad says:

    Inače, kaže se “najstrože”, a ne “najstrožije”.
    Pozz

  2. Za nenada says:

    Čovek da lepo objašnjenje kako stoje stvari a ti nađeš pravopisnu grešku O.o upucaj se

    • Ivan Minic says:

      Legitimno, treba da bude pod konac 😉

      • Nenad says:

        Procitao sam tekst, odlican je, kao i blog, i pratim ga vec duze vreme.
        Ma covece mi inzenjeri smo slabo pismeni, ne mogu da kazem da ni ja nisam nikada pogresio. Rekao sam samo da bi Ivan promenio, a ne kao nesto da zameram 😀
        Pozz

  3. Nepismeni Miniću, da znaš da si mi veče ulepšao, pa ovo su krasne vesti! Sad samo ne treba biti lenj.

  4. Nikola says:

    Pozdrav, gde se mogu videti najazurnija pravila facebook nagradnih igara? Konkretno pitanje bi bilo: da li je dozvoljeno organizovati nagradnu igru gde korisnici salju svoje fotografije(u komentare, inboks, obelezavaju ih hashtagom..) na zadatu temu, stranica te fotografije stavi u album i na osnovu lajkova proglasi pobednika? Hvala unapred na odgovoru.

  5. Tonight says:

    Postovani Minicu, recite mi da li Vi ili nekog koga Vi preporucujete da radi ove (pise) ove aplikacije za nagradne igre na facebook-u?

    Unpred zahvalan na pomoci.

Linkovi na ovaj post:

  1. Nova Facebook pravila – novi izazovi | homepage
  2. Nova Facebook pravila – novi izazovi | Homepage - agencija za digitalni marketing

Imate nešto da kažete? Samo izvolite.

XHTML: Dozvoljeni tagovi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

Bacite pogled i na...

blogomanija

Blogomanija’13 – post festum

Pogledaj →