Facebook je noćas predstavio novi pogled na staru stvar. Koliko je nešto uopšte staro u svetu društvenih mreža, posebno je pitanje, ali nakon 2010. kada je Like dugme predstavljeno, po prvi put došlo je do krupnih kozmetičkih zahvata. Danas Like dugme koristi više od 7.5 miliona sajtova, a dnevno se učita više od 22 milijarde puta.
Novi dizajn će se pojavljivati na sajtovima postepeno u narednih 2-3 nedelje, a webmasteri ne moraju da menjaju ništa na svojim stranicama jer će i sa starim kodom sve funkcionisati besprekorno. Danas je Like jedan od glavnih generatora saobraćaja na Internetu, a u svetu društvenih mreža, Facebook kroz Like dovlači više posete nego sve ostale mreže kroz sve njihove kanale zajedno.
Ono što je zanimljivo je povratak Share dugmeta nakon dužeg vremena. Odličan pokazatelj da ljudi u Facebook-u ipak slušaju svoje korisnike. Naime, zbog novina u računanju broja lajkova, u jednom periodu vrednost lajka je obesmišljena. Naime, kao što možda znate, broj Lajkova na tekst nije podrazumevao broj ljudi koji su ga zaista lajkovali, već broj ljudi koji su ga sharovali + lajkovali + svi komentari. Facebook je tu pokušao da se “izvuče” uvođenjem Send dugmeta, ali ono je koliko možemo videti, otišlo u istoriju.